Kwiecień 2025 | ||||||
P | W | Ś | C | P | S | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
Kilka tygodni temu w Cieszynie i w Czeskim Cieszynie zakończył się Przegląd Filmowy Kino na Granicy. Wspierany przez samorządy, ministerstwa i państwowe instytucje kultury po obu stronach Olzy festiwal, nie mógłby się dalej rozwijać gdyby nie zaangażowanie sponsorów.
Od kilku lat coraz większe zaangażowanie w tej materii zauważalne jest także wśród lokalnych przedsiębiorców. - Przegląd Filmowy Kino na Granicy to święto filmu, obu miast, ale także przedsiębiorców, którzy oferują swoje produkty i usługi uczestnikom imprezy. Nie dziwi więc coraz większe zaangażowanie lokalnych firm w finansowe i barterowe wsparcie imprezy. Od kilku lat przekonujemy firmy działające w naszym regionie, że wsparcie nawet tak dużej imprezy nie musi wiązać się z ogromnymi kosztami – wyjaśnia Beniamin Zapała, dyrektor ds. marketingu i promocji Przeglądu Kino na Granicy.
W zamian za wsparcie imprezy sponsorzy otrzymują bogaty pakiet reklamowy oraz możliwość aktywnego udziału w Przeglądzie. - W zależności od formy oraz wartości wsparcia oferujemy różne formy reklamy, a także ekwiwalenty np. w postaci wejściówek dla pracowników danego sponsora. W tym roku z możliwości takich skorzystały m.in. działające w Cieszynie: Browar Zamkowy Cieszyn, Energetyka Cieszyńska, firmy: Daedong System Poland, Ruck Zuck, Kania Finanse, Leroy Merlin, Sonea, a także restauracja McDonald's, firma Jan Bielesz oraz PSS Społem. Nie mniej aktywnie w organizację Kina na Granicy włączyły się podmioty działające po czeskiej stronie Olzy, czyli firma C.E.I.S.cz, kancelaria adwokacka Hajduk&Partners, firmy: Bartosini, Geovita, Klus, Karireal, Jabba Design, Cafe Eternity, a także drukarnia FINIDR oraz pub Blady Świt – wylicza Beniamin Zapała.
Co ważne korzyści dla sponsorów wspierających Kino na Granicy nie ustają wraz z zakończeniem kolejnej edycji filmowego święta. Przez cały rok na markę imprezy oraz rozpoznawalność sponsorów pracują materiały promocyjno-reklamowe oraz zakrojone na szeroką skalę działania marketingowe. - Przez cały rok poszukujemy także nowych sponsorów, z którymi staramy się budować długofalową współpracę opartą na pełnym partnerstwie i zaangażowaniu w jedyne takie wydarzenie w Cieszynie, na które przyjeżdża tak wielu uczestników z całej Polski oraz Czech – podsumowuje Beniamin Zapała.
Organizatorzy
Kina na Granicy