Listopad 2024 | ||||||
P | W | Ś | C | P | S | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej (Departament Polityki Rodzinnej) informuje o utworzeniu infolinii Polskiego Bonu Turystycznego, pod którą należy dzwonić w przypadku zgłoszeń o nieprawidłowościach w uprawnieniach do Polskiego Bonu Turystycznego.
Osoba zgłaszająca problem dotyczący uprawnień do Polskiego Bonu Turystycznego powinna skontaktować się z infolinią Polskiego Bonu Turystycznego: tel. 22 11 22 111; e-mail: bon@zus.pl.
Ważne, by osoba taka dysponowała:
• danymi identyfikacyjnymi (imię, nazwisko, PESEL)
• danymi kontaktowymi (nr telefonu, adres e-mail)
oraz przedstawiła krótki opis problemu.
W dalszej kolejności zgłoszenie przekazywane jest do Polskiej Organizacji Turystycznej (POT), która:
1. dokonuje wstępnej analizy sprawy. Jeżeli istnieje taka konieczność, POT dokonuje odpowiednich czynności w zakresie wartości bonu;
2. wprowadza informację na temat sposobu obsługi do systemu obsługi zgłoszeń.
Następnie:
1. Infolinia PBT informuje klienta o sposobie postępowania.
2. Pot prowadzi postępowanie wyjaśniające.
3. POT wydaje decyzję administracyjną.
4. POT dokonuje odpowiednich czynności w systemie w zakresie wartości bonu.